2022年原來都就快過…

Ellan Ou
Nov 25, 2022

我終於意識到,自己真係好耐無寫過文。(…)

我甚至懷疑人一生之中最長無留下片言隻語既時段,就係最近呢年幾(巴塞 Rule:放左喺 Telegram Group 果啲唔計啦 OK)。我亦都無想像到原來日子碌下碌下,我上一篇喺 Medium 發表既文章已經係 2021年9月。

無寫文,有好多原因。

有一啲之前已經解釋過,我就唔再重覆喺度企圖俹字數。另外一啲比較重要既,從未曾有機會喺呢度細講,老皮老臉咁幫自己開脫的話,當然會話「時機未到」。當然究竟「時機」幾時先黎,可以一五一十咁樣娓娓道來,連我自己都想像唔到,可能好多野都需要慢慢沉澱再轉化,直至一堆堆亂七八糟既野慢慢有條理地變左石油同頁岩氣,先可以重新提取出黎再鍊成有意義既野。

--

--

Ellan Ou

生於香港。長於香港。筆名塔巴,人稱「文字生成器」。著有小說、散文若干,散落於網絡世界。開OT同跪玻璃係終身興趣。想用 Medium 開拓粵文寫作空間。